onsdag 12 januari 2011

Inte meningen att skrämmas...

Bjuder på en sommarbild för att pigga upp lite...

Just nu känner jag mig lite nere bara... Känner mig lite ensam... Men det blir nog bra igen...

Igår jobbade jag kväll... Stefan hann bara hem sen fick han åka till jobb igen och jobba natt. Men sen skulle han jobba igen idag, så det blev tydligen till att sova några timmar på hotell inatt... Inget man var förberedd på, så jag blev lite paff när han ringde mig på jobb och talade om det. Becka och Oliver fick passa Bella tills jag kom hem kl 21:30. Bella var fortfarande vaken... Själv var jag helt slut i rutan men kunde inte somna... Inte bra att ge tankarna så mycket tid och spelrum... Är absolut inte van att vara själv på nätterna och jag hatar det.

Ikväll ska jag jobba igen, och jag misstänker att Stefan är helt färdig när han kommer hem så vi lär väl inte ses idag heller... Tycker synd om barnen, de får vara själva så mycket, och ta så himla mycket ansvar... En del irritation som tyvärr ibland går ut över fel person/er förekommer oxå... Men jag älskar er massor, mina fina ungar!!!

Så nu fick jag kräkt av mig lite...

Idag bevakar jag webbisarna med spänning eftersom min kollega Linda ska bli 4 barns förälder just idag... tror nästan att hon är det redan nu... ;0)

Ha en bra dag alla underbara människor, jag ska göra mitt bästa för att göra min dag till nått bra ...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fy va jobbigt :( säg till om du behöver hjälp med nåt.

Puss & Kram Tinne

Anonym sa...

Förstår verkligen att du e deppig, kan inte riktigt förstå att Stefan vill ha fler barn. Han hinner och prioriterar inte de barn o kära sambo som han redan har....
Det finns ett talesätt: man saknar inte kon förrän båset är tomt, hoppas han inser det innan båset kanske blir tomt.
Inte för att jag tror du tänker något sådant, jag vet bara inte hur jag gjort om jag varit i din situation.....
Förstår att han skojade när han sa att han läser din blogg, det hade inte skadat om han gjort det.....

Tänker på dig i massor ska du veta.
Massor med stärkande kramar från mig till dig.....

Kramisar Carina.

Storstadslivet efter 40 sa...

Behöver du en slagpåse så vet du vart jag bor..
Kram annette

Anonym sa...

Har nog aldrig varit med om en kar som jobbar så mkt som Stefan.
Träffade Bella på dagis idag. Hon tittade på mig å gav värsta leendet, sekunden senare vad hetter du? Jenny säger jag, känner du igen mig. Ja du bor där mitt hus!!! Söte!! Kram till dig Karolin!

Anonym sa...

Kraaam //Helene