lördag 11 december 2010

Välkommen till dårhuset!!!

Just nu känns det som om det är just där jag befinner mig... Oliver och Bella gör allt för att jävlas med varandra och skiftas om att vråla högst... Stefan som är dagen efter ligger och sover, Becka är på konfaläsning och jag ska om en liten stund till jobb för ett kvällspass... Men skit i det nu...

Igår var Stefan på "julefrokost" med sitt jobb... jag och barnen var hos Annette och tjejjerna och åt gott och kollade på IDOL... Hejjade såklart på Jay... Ganska underhållande att kolla IDOL med fjortisar närvarnde, det var mycket skrik och hormoner i svallning...
Fredagsmys när det är som bäst!!!
Efter IDOl fick vi köra till Maria Park och hämta Stefan som hade följt med sin bror hem... Jag som var så glad att jag skulle slippa hämta... Tjii fick jag. Nu står vår andra bil någonstans i Danmark, får hoppas den inte blivit sönderslagen eller stulen för då kan vi glömma allt vad jul heter i den här familjen...
Ha en fortsatt bra dag!!!
Kram!!

Inga kommentarer: