fredag 17 december 2010

Äntligen helg...

min fina amaryllis...
Denna dagen går till historien som den mest struliga.... Nä så farligt är det inte men precis allt som kan trilskas har trilskats... Känner att helgen kommer som en befrielse... för jag är helt slut i rutan... Dagens plus är jobbets julfrukost som man blev bjuden på, god julmat och en liten julklapp oxå... Tack för det...

dörrkrans...


Stefan jobbar som vanligt över sen skulle han till Köpenhamn och hjälpa nån snubbe med nått. Vi får se när han dyker upp. Bara det blir en lugn skön kväll, med massa mys i soffan med mina älsklingar så är jag nöjd och glad...


det snöar...


Imorgon blir det julmys med familjen Sjöstrand och på söndag julbord med Päronen och Syster Yster med familj... Sen är det bara 3 arbetsdagar innan min 5 dagars jul ledighet infaller... Jag längtar så.... Ska bli så skönt att få komma ifrån några fler dagar... För hur mycket jag än gillar mitt jobb, mina kolleger, och även de gamla så är det tufft hos oss nu... Det är svårt att upprätthålla en god omvårdnad med den låga bemanningen...

lite utemys...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha nu en riktigt trevlig o vilosam helg :)

Kramisar Carina

Linda sa...

Jag hoppas verkligen att du får en skön helg och sedan en härlig julhelg och att du kan koppla bort jobbet - klarar man det, ja då brukar man kunna njuta ännu mer :)
Kram Linda