söndag 31 oktober 2010

Happy Halloween!!!

Igår var vi på himla trevlig Halloween fest i Åstorp hos Mamma Mu och Zombiepappan och lilla skelettet Patsy!!! Det bjöds på smarrig Björnekulla pizza och Kladdekaga samt en massa gott snacks och godis... Dom hade nog inte städat på sista tiden för det var fullt av spindlar och spindelnät överallt...


Becka var utkädd till nån Mangafigur... Jag kan inte minnas namnet... Sorry Bex!!
En annan Mamma mu med Piratbaby...

Skelett Patsy!!!


Familjen Superhjälte...


Frankensteins brud och en Zombie....


Pirater...


Systrarna ko... Vi hade valt samam kostym men jag pimpade min lite med en käck lugg och tofs på svansen... i denna utstyrseln körde vi och hämtade pizza....
Är helt slut i rutan efter en hektisk men rolig helg och en envis förkylning... som jag gör mitt bästa för att skrämma bort... Testar Enchinagard för första gången... vet inte om det är så bra... Kanske hade jag varit ännu sämre utan .... Det väntar en kväll på jobb iallafall... Sista arbetspasset med bästa kollegan Linda, innan hon går på havandeskap/ föräldraledighet.... Det kan man ju bara inte missa... Sen är det ingen lätt sak att hitta ersättre med kort varsel en söndagkväll... Jag tar medicamenterna med och biter ihop....
Kramar till alla!!!

3 kommentarer:

Linda sa...

Så härliga foton!! :o)
Tråkigt att du är så förkyld, men jag är så klart jätteglad att du kommer till jobbet ikväll!!
Vi ses, kram!!

Anonym sa...

Ja de blev en lyckad fest! Tack för ni kom, hoppas ni inte var hungriga när ni åkte hem. Patsy sov som stock hela natten, så detta får vi gör fler gånger :)

Kram Tinne

Storstadslivet efter 40 sa...

Mmm ni e söta du och din syster... men zombiemannenn...näää