onsdag 13 oktober 2010

God morgon världen....

Skulle ju egentligen startat dagen med en powerwalk... men söta lilla Bella sov till halv åtta och det gjorde minsann jag med... Himla skönt faktiskt... annars vaknar hon ju 5:30 eller så... Men jag kan ju alltid ta en tur på Mr Orbitreek och promenera senare när de stora barnen kommer från skolan... Motionera ska jag iallafall...




Sitter just nu och käkar frukost... En skål med Ica:s musli frukt och nötter med mjölk och en god kopp rött te (jordgubb /rabarber) till det. Har tänkt att jag ska försöka sluta äta en massa mackor... Dra ner lite på kolhydraterna... (som om det inte är massor med kolisar i musli...)

Gårdagens motion blev 1 timmes Wii Fit och sedan en rask promenad på ca 30 min vid stallet.... Inte mycket att skryta om men bättre än inget och allt kan baar bli bättre från nu....

Ha en underbar dag!!!!

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

O i morron blir det stenhårt för dig =)
Annette