söndag 1 augusti 2010

Moster Tinne 31 år!!!

Igår var det kära syster ysters födelsedag... Det firades med paket och blomma... God smörgåstårta och smarrig gräddtårta bjöds det på....

Tinne älskar att få paket... Helst ska det var stora, hårda paket...


I paketet fanns en symaskin...
ska bli spännande att se vad hon ska sy först?

Två söta kusiner i Älskade hjärtegrynklänningar...

Fina tjejer fina klänningar...

Idag fortsätter röjningsarbetet här hemma... Det är så ljuvligt befriande att slänga allt gammalt mög som man ändå inte använder....

Ha en toppendag... kompisar!!!!

4 kommentarer:

Linda sa...

Så söta de är de två småkusinerna :)
Kram Linda

Anonym sa...

Hehe nu kommenterar jag!
Fina bilder på kussarna, du får maila över dem till mig. Tack för igår förresten :)

Kram TinneCool :)

Cecilia sa...

Jag vill oxå ha sån fin klänning till Saga men jag tror inte det finns så stora storlekar!?

Cecilia sa...

Jag vill oxå ha sån fin klänning till Saga men jag tror inte det finns så stora storlekar!?