tisdag 8 juni 2010

Scrappat...

Tro det eller ej... jag har fått tillverkat ett litet kort till tjejernas ridlärare. Detta trots att Bella har hjälpt till.... Tror det är "safe" att lägga ut här... tror inte Emelie läser min blogg....


utanpå...

Gillar att maska och sätta ihop olika stämpelmotiv... Skulle kunna sitta hela dagen och pyssla, det är så roligt och avkopplande... (om man slipper Bellas hjälp då) Funkar dock ganska bra om man kan leva med att hon vänder upp och ner på allt och hon får låna lite saker att grejja med....

inuti...

Men det blir ju lite fler kort att tillverka i veckan... studenter och andra begivenheter... så jag ska nog kunna roa mig....

Nu är det dags att hämta stora loppan i skolan,laga middag, sedan väntar hennes sita ridlektion för terminen, om jag inte har helt fel för mig så står gymkana på schemat... alltid kul att titta på....

2 kommentarer:

Linda sa...

Jättefint kort du har gjort!!
// Linda

Cecilia sa...

Gud, vad duktig du är! :-)
Vilken fantasi! Hade blivit hur torra som helst om jag skulle gjort dom! :-)