fredag 7 maj 2010

En ledig (osolig) dag...

Stileben by Rebecca


Skönt att vara ledig men å så tråkigt när alla andra är på jobb och i skolan.... Hade egentligen planerat en tur till pålsjöskog och titta på bokträden som slår ut nu... Där är så vackert... Men vädret idag är ingen "hit", blåsigt och kallt. Dessutom for Stefan iväg med Bellas vagn i morse....

Men jag och Bella har haft en trevlig förmiddag iallfall.... Vi körde bort till Annette på fika och Wiii spel.... så himla roligt, jag hade aldrig provat innan men nu vill jag ha ett jag med... Vi spelade bowling, tennis och baseball.
Har precis hämtat Oliver i skolan, nu ska han cykla till sin kompis och sova över där till imorgon. Snart kommer Becka och Stefan hem då ska vi planera fredagsmyset... Är sugen på en riktigt god middag och nån smarrig efterätt....

Becka kollar vårtecken en solig dag i trädgården...

So long kompisar, nu ska jag plöja igenom Recept.nu efter smarriga recept... Wish me luck...!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Good luck!!!!

Carina

Linda sa...

Så fint foto av Rebecka!
Vad blev det för gott ikväll? Här blev det, som vanligt nästan :-) kyckling med tillbehör.
Ha en skön helg.
Kram Linda

Becca (who?) sa...

Aaah! Visste att jag skulle tatt bort fotot på datan! >x<'