måndag 3 maj 2010

En ledig måndag....

En lo från första gången Oliver testade Gokart....


Efter en 4 dagars jobbehelg satt det fint med en ledig dag... Började dagen med att göra om på min farm... totalt meningslös sysselsättning men jag kopplade av en stund... Sen satte det dåliga samvetet in... solen gassade för fullt där ute och bella hade ju fått ny spann och spade igår... Så i vagnen med henne och knata iväg "in till byn" där lekplatsen finns... Nästan framme somnar Bella så jag svänger inom affären köper en Lantliv och en dricka och sitter sedan i solen och njuter innna dockan vaknar och vi kan leka....

En liten tjej som var lika gamal och hennes mamma var oxå på lekan så vi hade sällskap....

När Stefan sen ringer så är han på väg hem.... Olivers Gokart är klar så de ska iväg och fixa med utrustning och alla inställningar samt träning, på gokarten så att han kan börja tävla, kanske redan i Kristiflygarehelgen.... Så ingen ridning för mig.... ger mig inte på att släpa Bella med till stallet... Hon om nån kan ju skrämma hästar det har vi sett förrut....
Tråkigt.... man har 1 aktivitet i veckan för sig själv... men det är tydligen för mycket det med, iallafall när man har småbarn....

Nu ska jag drick alite kaffe och deppa lite...
Ha en bra kväll!!!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Din förmiddag låter helt underbar!
Hoppas att resten av din vecka fortsätter så :)
Ses i bytet på torsdag.
Kram Linda