torsdag 29 april 2010

VV och damsugare...

Mina fina Ranunkler ( kul namn)...


Jo tro det eller ej men slangen är lagad/ utbytt av Miele, finns för avhämtning på Elgiganten. Hinner dock inte idag innan jobb, å andra sidan hinner jag inte damsuga heller, så det får vara till imorgon då jag är ledig på fm. Stefan är oxå ledig för det är "Stora bededagen" (tog tid innna jag fattade att det inte har ett dugg med betor att göra).

Härlig färg på rosor... kanske nått för brudbuketten???
Som om jag någonsin skulle få användning för en sån...



Var på VV idag... -0,3 kg... Ingen sensation men det går iallafall på rätt håll... tyvärr går det fortare när det är åt fel håll. Nu ska jag jobba hela helgen så det är ju +, där äter man inte så mycket för det finns inte så mycket gott....

Nya regnsettet 249 kr för allt.... FYND!!!

Skönt att inte börja förrän halv tre, men trist oxå att behöva köra hemifrån precis när resten av familjen slutar och är på väg hem.... Men kvällarna går ganska fort.... Lite tråkig stämmning på jobb just nu.... Hoppas allt snart löser sig till det bästa....

Nu ska jag göra lite nytta innan jag ska jobba.... Ser ju bra ut....

Kramar till alla!!!!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Be Stefan läsa din blogg så friar han kanske???? Annars kan jag ge honom en pik eller två.....
Visst e det härligt med snittblommor.....Hemmet ser så fräsch ut (om inte katterna var o tuggade på mina hela tiden).
Kramisar Carina

Tesse sa...

jag kan också pika, Stefan e ganska bra på att pika Mange så ;)
Vi kanske skulle slå till med dubbelbröllop? Haha!

Kramar!