onsdag 21 april 2010

Tjena läget!!!

Idag började morgonen med solsken, men övergick snabbt till regn... Vi var med Oliver hos tandläkaren först, nu är vi hemma och har precis ätit en smaskig fruktsallad med hasselnötter och 70% mörk choklad.
Dagens frukost... Himelskt gott & nyttigt....
(sällan det går att kombinera annars...)
Är helt lagom mätt och nöjd. Snart ska Bella iväg till dagis och jag ska bege mig till Maria Park för delegering, är lite tradigt att behöva köra ända in till stan och sitta där till 16 sedan köra till Vallåkra och jobba kväll... men delegering ska man ju ha så det är bara att gilla läget.
Imorgon tänkte jag stanna kvar i stan efter VV och kolla lite bl.a på Åhlens. Ska möta upp en vårdtagare på lasarettet innan jag ska jobba, så det är knappt lönt att köra hem emellan...
I måndags hade vi en härlig uteritt i med ridgruppen... Det gick i skritt och trav genom ett sött koloniområde. Tillbaka i ridhuset blev det galopp. Hästen jag rider heter Lasse och är en ganska gammal pålle men han gick på bra, vi galoppade som bara den...
Nedan följer en bild på Rebecca och hästen Ola som hon rider just nu... (märkliga namn på hästar)... Dom hade oxå uteritt dock i ösregn... men lika glada för det... Det är ju bara vatten...


Becka och islandshästen Ola innan uteritten...

Nä lite nytta får man väl oxå göra innan dagis och jobb väntar....

Kramar till alla!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fruktsalladen ser ju jättemumsig ut......
Kramis Carina