måndag 12 april 2010

LIte bilder...

I fredags var vi på promenad på Söderåsen... Var först och åt pizza hos Tinne, Raffe och Patrice. Sen tyckte Raffe att alla tjejer skulle gå på promenad och killarna skulle spela PS3. Så jag, Rebecca, Bella , Tinne och Patrice knatade upp i skogen... En underbar runda, enda minuset är den nedrans backen man måste upp för...

Här ska förbrännas pizza....

En väderkvarn i solnedgång...


Utsikten från vår promenad...


Vårtecken...

Becka har fotat alla bilderna... Tror hon tog närmare hundra bilder under promenaden... Hon har verkligen talang när det kommer till fotografering...

Nu har jag varit i stallet... var så inställd på att vi skulle ha uteritt i det fina vädret, men det var teori. Fick lära oss att visitera hästarna för att upptäcka ev. skador eller skav och så innan man rider... Nyttigt och bra. Vi önskade hästar till nästa gång, jag valde en gammal häst som heter Lasse... Ingen racer precis så han passar mig perfekt... Och nästa gång är det uteritt, "for sure...."

Mina stämplar kom från Magnolia idag... så himla fina... Så nu ska de bara monteras och klippas ut, sen ska det stämplas och göras kort.... Ett 18 års kalas väntar på söndag...

Sov gott, för det tänker jag göra....!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha den första bilden kanske inte blev så bra, men de e ju inte fotografens fel, dåliga modeller :) kram Tinne

Lisa sa...

HAHA en gammal häst som heter Lasse xD

Linda sa...

Så fina foton. Fotot med väderkvarnen i solnedgång är jättevackert!!
Hoppas du har haft en lugn kväll på jobbet, vi ses i morgon.
Kram Linda

Becca (who?) sa...

Fick säckert försöka en miljon gånger för att försöka få ett bra foto på väderkvarnen >.<
Men det blev bra tillslut :)