torsdag 14 januari 2010

Wilda Izabella Lovisa 2 år idag....

Ja, Wilda, blev mitt i prick när hon fick det namnet... På dagis igår så kallade de henne för Vilda Izabella....
Idag blir Bella först lite firad på dagis sedan ska vi ha kalas för mormor, morfar, farbror Hans, Moster Tinne, Raffe, Patrice, Kim , Micke , Sabina, Josefine & Louise. Resten av släkten som jag inte orkar rabbla upp firar vi med på lördag samtidigt som Faster Bente som oxå fyller år idag firar sin dag....Bella bus på sin ett års dag,..

Bella nästan 2 år (foto taget i dec- 09)

Nu är det klart, vi bytar ridskola... Fortsättningsvis så ska vi rida på Landskrona ridklubb... Ausås känns aldelles för osäkert eftersom det mer eller mindre hänger i öluften att de får lägga ner. Sen kan jag tycka att de inte behandlar sin personal särskilt juste.... Vår ridlärare Emelie, fick sparken och fick nytt jobb på Landskrona ridklubb och vi hänger på... Det blir dock bara tjejerna som får rida för Emelie, vi vuxna får en annan ridlärare... Ska bli spännande...

Ångrar mig nästan lite, nu när jag fick rida Exotica igår, vilken underbar häst... Så himla underbar att rida... går inte att jämföra med andra jag ridit förr... så trygg oxå... Precis vad jag behövde... Nu har jag saftig träningsvärk... men det är ok... Då måste jag ju ha förbrännt nån liten kalori oxå...

Nä nu ska det röjas och kockas inför kvällen....

2 kommentarer:

Tesse sa...

Söta lilla loppan! Hoppas hon har haft en bra födelsedag!
kramar från oss

Storstadslivet efter 40 sa...

Ja det växer de där små liven...och Bella, tja hon blir bara vildare=)
Kram annette