onsdag 19 augusti 2009

Oh vad roligt...

... det var att komma upp på hästryggen igen... Fick Princilla, en riktig snälling att rida på, det gick hur bra som helst. Annette fick Radina men stegade såklart genast iväg och fick byta häst med ridlärarens syster, som börjat i vår grupp.
Det kändes lite som första gången igen , men jag tyckte man kom igen ganska fort... Så nu längtar man bara till nästa onsdag... 40 min högintensiv träning kan jag oxå tillgodogöra mig... För jag var både svettig, andfådd och som en blossande tomat i fejjan... 6 aktivitets points... Tack för det...

Idag har jag bara ätit 13 points... Ska vara exemplarisk denna veckan och få ett bra resultat till nästa vägning... Min första stjärna hägrar...

Godnatt och sov gott!!! Imorgon är jag ledig, ska bli så skönt.....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst var det kul att sitta på hästryggen igen.....
Håller tummarna på att du får din stjärna, om inget annat har du redan en stjärna i kanten av mig för att du kämpar.....

Kramizar Carina

Tinne sa...

Vi kan sluta träffas nu när båda har blogg, får ju veta allt ändån :)

Anonym sa...

JÄTTEGRATTIS på Din födelsedag!!
kram Linda

Sannas vrå sa...

Grattis på din dag. Om än att jag är en timme sen på det.

kram Sanna

Anonym sa...

Massor av grattis på din födelsedag!! :D