tisdag 5 maj 2009

Ledig dag....

Skönt att vara ledig... även om det bara är en dag... Så är det att jobba 100%... men jag gillar det. Känns skönt att vara igång igen och jag har kommit in mer i jobbet så jag kan vara lite mer självständig...
Jobbade i helgen... men i Söndags var vi på en färgsprakande magdans uppvisning på Tingvalla i Åstorp. Det var Kim som dansar magdans som hade avslutnings uppvisning... En massa dansare som visade flera olika orientaliska danser... Det var roligt och se och helt klart svårt att sitta stilll... Bella var måttligt road så det var lite jobbigt med henne.... Hon ville gärna springa rundor och härja istället för att titta på dans....
Även Rebecca passade på och ta sig en svängom... hon verkar ha talang för det där....


Köket är bra på G nu... inte för att det syns så mycket än men allt är beställt och så. Stefan ska vara ledig några dagar så då kanske det blir lite gjort... Golvet är klart ett laminatgolv som ska se ut som Antracitgrå granit... Blev ursnyggt tyckte jag... Kommer att passa så fint med et vita sen...



Annars så rullar livet på i sin lugna takt... Rebecca ska rida ikväll... Jag imorgon och igår körde Oliver cross... fick gå upp en grupp oxå... Kul för han är verkligen duktig....
Jag och Bella ska leka med Tinne och Patrice idag, vi ska titta i möbelaffären och ta en fika... kan nog bli mysigt.... Ha det bäst... Vi hörs...






2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt golv. Vart hittade ni det? Grannen!

Helene sa...

Jag håller med, kanonsnyggt golv!!! Jobba på nu Stefan så att jag får se fler bilder... :-) Ha det bra!