måndag 13 april 2009

Tillbaka till verkligheten....

Idag kl 13:00 börjar allvaret igen... Tillbaka till jobb...


Skönt att börja med en kväll... inbillar mig att det är lite lugnare då iallfall.. Gäller att lära sig allt... rutiner och inte minst vad våra vårdtagare heter... så man inte förolämpar någon... Ska gå brevid idag och imorgon.... skönt det så att man inte bara blir inslängd... jobbet som så oroar jag mig inte för utan mer att få in alla rutiner och moment... Mest orolig är jag för att komma upp i tid imorgonbitti, och lämna barnen det är ju ett tag sedan nu... men det ska säkert gå bra...


Himlans trevlig påskfest har vi oxå hunnit med... hos Lennart och carina... massa god mat och dricka... lite dans fick vi oxå till.... Låter bilderna tala för sig själv...

Tack! Lennart och Carina för en toppenkväll.... ( vad jag minns hade jag skitkul) nej riktigt så illa var det inte.... Hihihi






3 kommentarer:

Helene sa...

LYCKA TILL IDAG! Kram

Storstadslivet efter 40 sa...

Tja...du överlevde

Anonym sa...

Yo mother#"?'£@ !Är inte meningen med blogg att man ska skriva varje dag? Ja får dyra mobilräkningar i onödan för att du inte uppdaterar och jag måste kolla flera gånger varje dag.
Trevlig helg :)