tisdag 10 mars 2009

Idag mår jag bra!

Vet inte vad som hänt men jag känner mig mer utvilad och pigg än annars... Ser fram mot att ta tag i dagens sysslor...


Igår var vi på Ugglebadet med Annette & co. Jag hade världens huvudvärk, så det flimmrade för ögonen och mådde skit illa... Fick inte tag i nån huvudvärkstablett där, så det blev till tortyr... Men när jag kom hem och tog en Ipren och vilade en halvtimme så var jag "fit for fight" igen... Märkligt att det kan skifta så... Från att må hur dåligt som helst till att må bra igen på 30 min, oxå har man gått där och plågat sig timme ut och timme in... Jag har iallfall lärt mig en sak... Gå inte hemifrån utan huvudvärkstabletter...


Iallafall så badade vi, ungarna var som vanligt helvilda... inte minst Izabella som var lika mycket under vatten som över... Babysim har verkligen gjort nytta... hon kan få hur mycket vatten i ansiktet som helst och är bara lika glad...


Var i fredags och hälsade på Patrice... hon har växt mycket nu och väger nästan 3000 g... Men är ju såklart fortfarande en liten skrutta om man jämför med mina jättebebisar...

I lördags var det Hem & Villa mässa i Malmö... så mycket fint det finns... Men det var mindre än det brukar, vi hade gått igenom allt på ett litet kick... Så vi köpte ett gäng munkar med hem och fikade på...


Inga kommentarer: