fredag 12 december 2008

Inget särskilt...

Vi har ju varit i kyrkan på julavslutning... Bella var en liten söt tomtenissa. Vi var bara 3 från babysången som fick gå fram och göra bort oss... Där satt halva byn och tittade på, när vi dansade runt med våra bebisar... Men så är det ju.... dom tycker ju det är kul så det är huvudsaken... Efteråt fick man god fika, dans kring granen och sen kom minsann tomten och delade ut godispåsar... även till småbebbor som Izabella...

Som ni ser så är det
tur att nån använder Orbitrekken... för jag gör det inte... men efter nyår får jag väl börja... Det är rätt kul när man bara kommit igång... Lite musik med bra puls i och så igång... Effektivt är det iallafall... man är både genomsvettig, och får träningsvärk...

Jag ska jobba i helgen... på Stefans jobb
Jag har ju gjort det jobbet innan flera sommrar så det ska nog inte vara några problem. Fick bara ändra alla planer jag redan gjort upp så allt ställdes lite på ända... Skulle egentligen rida igen på lördag kl 9:00, men det fick jag avboka... Luciamiddag hos mamma och pappa som vi fick flytta på. Izabella och Oliver ska var hos Kim och Izabella ska sova borta för första gången ( utan oss då) och jag får inte ens ut en sovmorgon utav det utan ska upp 04:30 för att komma med båten kl 05:30. Får se om det blir hela helgen eller vi fixar allt på lördagen. Känns inte toppen att lämna bort barnen hela helgen men det är det mest praktiska med tanke på hur tidigt vi ska upp och iväg....
Annars har det varit julbak för hela slanten i 2 dagar... Lussebullar, pepparkakor, fint dekorerade med kristyr, och idag bakade jag bullar med mandelmassafyllning till Stefan för gillar inte saffran och han måste oxå ha nått svulla på när jag stoppar in...
Nästa vecka blir det julgodis..


2 kommentarer:

Barbro sa...

Det var en av de sötaste småt tomtenissor jag sett... hon är för otroligt fin, tösen din!

Orbitreken jag har står också jättebra i sonens rum, de som använder den här är dagbarnen...

Helene sa...

Vad fin tomtenissa du har!!! Hur gick jobbehelgen då?
och som du scrappar, blir ju lite avundsjuk, det var verkligen en evighet sen jag grejjade med mina foton.
Hoppas att ni får en riktigt fin jul...