lördag 8 november 2008

Lugna gatan!!

Det händer inte så mycket på fronten så det är inte mycket att blogga om... Är mest hemma och fixar... Skulle vilja pyssla lite men det funkar dåligt när man ska jaga Izabella samtidigt.
Stefan jobbar mycket nu så honom ser man inte så mycket av... lite tråkigt, men så är det.

Har fått bestämt nu att vi firar jul i Arnakke hos Bo, Gurli och Tina... ska bli mysigt att komma hemifrån några dagar. Det är faktiskt bara 47 dagar till julafton... och jag som går och suckar i affärerna för att dom redan satt upp allt julgrejs... Men det är faktiskt dags att köra igång... Jag har iallfall gjort ett julkort, ett ojuligt julkort till en scraputmaning... Men det känns som om jag behöver några fler....

Imorgon är det farornas dag... Vi har som tradition att vi lagar gås här hemma oxå kommer pappa, mamma, och Tinne och Raffe hit...Men i år blir det kalkon för Stefan tycker inte om gås, ( alltid lär man sig nått nytt). Så igår var vi på CityGross och skulle handla... Inte en kalkon så långt ögat kunde nå... men flera gåsar. Så det blev till att rusa in på MAXI också, men dom hade som tur var...

Fick gjort vid naglarna igår igen... Kim skulle öva på lagningar så det blev det... Dom blev jättebra denna gången, hade jag fått önska hade jag velat ha lite mer dekorationer, nu är de helt vita franska... Är man modell så ska man ju göra det som byggaren behöver öva på....

Idag blir det IKEA och Väla med syrran, hon skulle ha nya gardiner... och vi får väl leta upp nån Farsdag present oxå...

Trevlig helg!!

Inga kommentarer: