söndag 5 oktober 2008

Söndag idag...


Ja, så har jag då gett mig på ännu en scrapputmaning.... Denna gången har jag scrappat själv utan hjälp... Man skulle ha en känd låttiltel som rubrik och jag tyckte att -Born to be wild, passade bra...
Annars har helgen varit lugn... lördag var sovmorgon och sedan en tur på väla för att köpa present till Pia som hade kalas... Jag scrappade ett kort oxå men det glömde jag ju att fota. Vi fick kusinen med hem på övernattning, så det tisslades och tasslades långt in på småtimmarna... Hoppade babysimmet i morse, det var halv storm ute, vi var trötta och Izabella är ganska snorig.... Så det blev en dag i raggisarna och joggingbyxorna... Myspys....
Imorgon är sista introduktionsdagen på jobb, sen kan jag vara föräldraledig i lugn och ro till April...
Ha det bäst!!!

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Den blev ju hur bra som helst..se nu till att scrappa den stora tösen oxså
Kram Annette