söndag 26 oktober 2008

Regnet det bra öser ner... man kan bli deppig för mindre.

I fredags var jag nagelmodell, till Kim som håller på att utbilda sig till nagelteknolog. Fick fina naglar md frans manikyr och tatueringsdekor... Man blir lite handikappad, men det får man ta om man ska vara fin.

Igår var det Höganäs marknad... Jag, Oliver och Izabella var där. Först åt vi frukost hos Lennart och Carina sedan gick vi med dom på marknaden... Eftersom det är näst intill omöjligt att ta sig fram med barnvagn där så löste vi det hela med att Izabella till en början fick åka i rullstolen med Carinas mamma... såg hur härligt ut som helst. Sedan bar Carina henne i bärselen.. jag försökte lösa av henne flera gånger men hon ville bära... det var många höjda ögonbryn kan jag lova... Vi köpte inte så mycket, men 12 par strumpor för 100 kr... 2 t-shirts till Izabella... Hästar till Rebecca (lyckades hitta 2 hon inte redan hade). Oliver handlade själv en Fox mössa, Fox halsband och ett NY halsband. Lite brända mandlar, marknadskarameller och munk slank ner... Sedan blev det avslutning på Thaigården med buffé... tack för det Lennart och Carina... det var en härlig dag...

Idag har vi varit på babysim och nu är det baar slappe som gäller för resten av dagen... Ungarna har ju höstlov nu så det är ganska lungt...

1 kommentar:

Sannas vrå sa...

Kul med fina naglar. Om hon har lust att öva så är det helt okej att öva på mina naglar med...

kram Sanna