söndag 19 oktober 2008

Äntligen!!

Så är där då äntligen lister uppsatta i sovrummet... nu är det bar den sista finputsningen kvar innan det är helt färdigt... Så jag gissar på en tur till IKEA och Väla imorgon...

Izabella och jag var på babysim imorse... kl 8:00 (okristlig tid en söndag morgon), hon är så duktig. Dyker i från kanten, ja med min hjälp då, och idag premiäråkte hon vattenrutchkanan... Schvuuusch... ner i vattnet med huvudet före...

I eftermiddag var vi i Ausås ( vårt andra hem) för Rebecca skulle på Voltigekurs s.k gymnastik till häst. Tjejerna red både framlänges och baklänges, stod upp på hästryggen och gjorde kullerbyttor av... Inte annat än att man själv fick lust att prova... Hade väl vrickat hela kroppen då...

Annars så var vi på kalas igårkväll hos Kim som blev 35... mysigt som dara den....

Har scrappat lite oxå men inte så mycket som jag skulle vilja... Blev bla. ett kort till Kim... och en Lo....

Nu vill Izabella gärna vara med och skriva så jag lägger ner...

Över och Ut...

2 kommentarer:

Lisbet sa...

Vill hälsa dig välkommen till Allt om Scraps forum. Jag har inte varit inne såmycket så jag har sett alla nykomlingar.

Storstadslivet efter 40 sa...

Jag skulle gärna provat på men du vet ju hur det är..man e gammal och stel